• АННА ДРАГУНОВА

      Managing Director

    • ВІКТОР ШЕРСТЮК

      Interim Managing Director

    • ОКСАНА СТУПЕНКО

      Media Planning Director

      • АННА ДРАГУНОВА

        Managing Director

      • 12 років експертизи в медіа

        Керує процесами розвитку агентства й ефективної взаємодії команди з бізнес-партнерами. У портфелі: розробка успішних комунікаційних рішень для брендів Beiersdorf, AB InBev, OLX, Takeda, Astellas, Vitmark, Johnson & Johnson, АВК тощо.

      • ВІКТОР ШЕРСТЮК

        Interim Managing Director

      • 19 років у рекламному бізнесі

        Має досвід успішного керування медіа-інвестиціями портфеля брендів міжнародних і локальних рекламодавців, серед яких Nestlé, The Coca-Cola Company, Johnson & Johnson, AB InBev, Takeda, Unipharm, Carlsberg, АВК, Colgate, Acino тощо.

      • ОКСАНА СТУПЕНКО

        Media Planning Director

      • 8 років експертизи в медіа

        Керує якістю медіа-послуг агентства, має досвід планування успішних медіа-комунікацій партнерів-рекламодавців, серед яких L’Oréal, Bayer, Mars, GSK, Shell, Toyota, Takeda, Unipharm, Acino, АВК, Yves Rocher тощо.

    • ЛЕСЯ АНТОНЕНКО

      Head of Strategy & Innovations

    • ПАВЛО КОЖЕМ’ЯКА

      TV Buying Group Head

    • АЛИНА РУЛЬ

      Chief Digital Buying Officer ADV Group Ukraine

      • ЛЕСЯ АНТОНЕНКО

        Head of Strategy & Innovations

      • 5 років на комунікаційному ринку

        Створює стратегію комунікації брендів і споживачів, досліджує поведінку ЦА й застосовує комунікаційні інсайти для розвитку брендів гравців-лідерів, серед яких The Coca-Cola Company, Takeda, АВК, Omega Pharma, Credit Agricole, Yves Rocher, Acino тощо.

      • ПАВЛО КОЖЕМ’ЯКА

        TV Buying Group Head

      • 9 років у медіа-бізнесі

        Керує процесом планування та реалізації кампаній на ТБ, вибудовує взаємини з сейлз-хаусами, розробляє ефективні стратегії закупівлі ТВ-реклами для партнерів-рекламодавців, серед яких Takeda, Credit Agricole, Acino, АВК, МХП, OLX, МТС, Unipharm тощо.

      • АЛИНА РУЛЬ

        Chief Digital Buying Officer ADV Group Ukraine

      • 8 років у діджитал-рекламі

        Знає все про ефективну комунікацію брендів у діджитал. Сильна експертизою в аналітиці, керуванні й акаунтингу ключових гравців з різних сфер бізнесу. В її портфоліо кампанії для Samsung, Vodafone, Subaru, PepsiCo, Johnson & Johnson, УкрАВТО, Toyota тощо.

    • Наталія Мінаєва

      Media Planning Group Head

    • Тетяна Коваль

      Media Planning Group Head

      • Наталія Мінаєва

        Media Planning Group Head

      • 5 years in media

        Управляє групою медіа планування, займається підготовкою комунікаційних стратегій і реалізацією медіа-кампаній клієнтів. Досвід роботи з компаніями - Unipharm, Acino, АВК, Спортмастер, PepsiCo, McDonald's, Сredit Agricole і ін.

      • Тетяна Коваль

        Media Planning Group Head

      • 5 років в рекламі

        Лідирує групу медіапланування, готує комунікаційні стратегії для брендів і управляє процесами їх реалізації. Досвід роботи з компаніями Beiersdorf, The Coca-Cola Company, Mattel, Takeda, Yves Rocher, TOUS і ін.