• АННА ДРАГУНОВА

      Managing Director

    • ОКСАНА СТУПЕНКО

      Media Planning Director

    • ПАВЛО КОЖЕМ’ЯКА

      TV Buying Group Head

      • АННА ДРАГУНОВА

        Managing Director

      • 12 років експертизи в медіа

        Керує процесами розвитку агентства й ефективної взаємодії команди з бізнес-партнерами. У портфелі: розробка успішних комунікаційних рішень для брендів Beiersdorf, AB InBev, OLX, Takeda, Astellas, Vitmark, Johnson & Johnson, АВК тощо.

      • ОКСАНА СТУПЕНКО

        Media Planning Director

      • 8 років експертизи в медіа

        Керує якістю медіа-послуг агентства, має досвід планування успішних медіа-комунікацій партнерів-рекламодавців, серед яких L’Oréal, Bayer, Mars, GSK, Shell, Toyota, Takeda, Unipharm, Acino, АВК, Yves Rocher тощо.

      • ПАВЛО КОЖЕМ’ЯКА

        TV Buying Group Head

      • 9 років у медіа-бізнесі

        Керує процесом планування та реалізації кампаній на ТБ, вибудовує взаємини з сейлз-хаусами, розробляє ефективні стратегії закупівлі ТВ-реклами для партнерів-рекламодавців, серед яких Takeda, Credit Agricole, Acino, АВК, МХП, OLX, МТС, Unipharm тощо.

    • Наталія Мінаєва

      Media Planning Group Head

    • Тетяна Коваль

      Media Planning Group Head

      • Наталія Мінаєва

        Media Planning Group Head

      • 5 years in media

        Управляє групою медіа планування, займається підготовкою комунікаційних стратегій і реалізацією медіа-кампаній клієнтів. Досвід роботи з компаніями - Unipharm, Acino, АВК, Спортмастер, PepsiCo, McDonald's, Сredit Agricole і ін.

      • Тетяна Коваль

        Media Planning Group Head

      • 5 років в рекламі

        Лідирує групу медіапланування, готує комунікаційні стратегії для брендів і управляє процесами їх реалізації. Досвід роботи з компаніями Beiersdorf, The Coca-Cola Company, Mattel, Takeda, Yves Rocher, TOUS і ін.