UNIVERSAL MCCANN

 

Ми — комунікаційне агентство.

Наша місія – створити імпульси для розвитку брендів. Інші агентства говоритимуть про те, як вони відрізняються. Ми в UM вважаємо, що бути іншими недостатньо. Необхідно бути найкращими. І для досягнення мети ми маємо намір стерти кордони між медіа та креативом, між даними й контентом, між наукою та мистецтвом.

OUR MISSION

 
 

The Moments Planning.

Moments Planning – стратегічний підхід до планування комунікації брендів. Ми створюємо комунікацію в найбільш значимі й слушні моменти. Моменти, в які бренди можуть бути корисними й які важливі для споживача.

Better Science. Better Art. Better Outcomes.

Ми віримо: щоб досягти результатів, бренду необхідно створити added value. Ми застосовуємо науковий підхід і творче мислення, щоб дослідити й зрозуміти, чого хочуть споживачі. Ми прагнемо співпрацювати з компаніями, готовими задавати тренди і трансформувати галузі.

Universal McCann визнано медіа-агентством року за версією Ad Age. UM входить до складу глобальної мережі IPG Mediabrands, яка представлена в більш як 100 країнах світу.

OUR TOOLKIT

Інструментарій UM призначений для того, щоб підкреслити й підтримати нашу філософію «Better Science. Better Art. Better Outcomes».

THE MOMENT’S TOOL

Допомагає зрозуміти правиль- ні завдання комунікації, щоб досягти маркетингових і бізнес-цілей.

THE MOMENT’S TOOL

Допомагає зрозуміти, як най- краще міксувати всі paid, owned і earned засоби кому- нікації бренда, щоб макси- мізувати охоплення та рівень знання компанії.

WAVE

Допомагає зрозуміти, як розвиток технологій впливає на поведінку споживачів, як змінюється використання соціальних медіа, як аудиторії споживають контент і обмі- нюються ним та що це означає для брендів.

ARCHETYPES

Допомагає зрозуміти цільову аудиторію за межами сухих даних: що вони думають, відчувають, роблять як справ- жні люди і як ми можемо з ними взаємодіяти. Інструмент трансформує дані досліджень у робочі інсайти.

MAGNA GLOBAL

Допомагає визначити вартість і інфляцію в медіа для кожного ринку світу. Magna агрегує дані з усіх країн мережі IPG Mediabrands, а також останні економічні дані від таких організацій як МВФ.

НАШІ ПАРТНЕРИ